Ännu en seg dag=)

Har inte gjort mycket idag heller.. Men det blir så på helgerna när man har veckorna fullspäckade med saker...
Har bara legat och myst i sängen hela dagen:P
Åt middag hos robbans mamma.. Tacos är ju det bästa som finns. Vi promenerade både dit och tillbaka..





Skönt att röra lite på sig och komma ut.... Man får så dåligt samvete annars:P
Kom precis hem till mig och har kollat lite på Pretty Women, det är verkligen en film man aldrig tröttnar på!!

Ska sova nu så jag orkar komma upp till min yoga tidigt imorgon.. Men det är det såååå värt.. Älskar verkligen de passen.. Synd att det inte är varje morgon!!!

Sooov Gott.. Det komme jag göra=)

// M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0