Att förstå och att kommunicera!

Är verkligen de två viktigaste sakerna i ett förhållande..
Att säga vad man tycker istället för att gå omkring och vara sur, de jobbar jag på just nu.. Har verkligen jätte svårt att få ut vad jag känner och tycker. Är så orolig att det ska komma ut fel och låta dumt och så vidare. Det är tur att jag har en sååå underbar pojkvän som verkligen förstår mig och kan hanskas med mig för det är verkligen inte det lättaste.
Jag hoppas verkligen att han känner likadant, att han tycker att jag förstår honom.
Känns också vikigt att man verkligen förstår hur pass mycket tid var och en lägger ner på att få omgivningen att vara trivsam och att inte ta varandra för givet vad det än gäller.

Du är det finaste som finns Hjärtat<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0