Eftermiddagen och kvällen!!!!

Helt bananas på jobbet som jag skrev i förra inlägget.. Hahah kunde inte ladda upp filmen som jag gjorde men här är iaf en bild på den vackra planch som jag och Annsi gjorde i eftermiddags:
Det är Annsi till vänster och nåde den som klagar på mina bildkunskaper... Haha och det är tydligen jag till vänster hah vet inte vad jag tycker om det men roligt var det i alla fall... Det förgyllde verkligen min eftermiddag Annsi!!! Helt sjuuuukt vilken Crazy Day. Haha.

Sen skulle jag ju åka och möta mina före detta kollegot i haga norra men vad tror ni händer om inte att jag får sitta och vänta i 30 minuter för att Hanna har råkat köra in i en stolpe.. Haha ja så kan det gå.. Här sitter jag och väntar och fryser!!

Inte sådär värst Road som ni kanske ser=)


Var på middag hemma hos Anna i Huddinge.. Jätte trevligt tjejer hade verkligen en toppen rolig kväll. Kunde inte blivit bättre... Här kommer några bilder från kvällen!!! Inte så bra kvalisort men vad gör man i brist på en digitalkamera=)

Hanna och Cattis.. Någon hade visst råkat glöma att säga till mig att Hanna är gravid i typ 108:e månaden.. Chokad blev man kan man minst säga:) Men ett STORT Grattis är iaf på sin plats.. Är sjuuukt glad för din skull!!!!

Anna som bjöd på den fantastiska middagen!

Carina <3

Jessica <3

Mamma <3

Hela gänget <3

Cattis och Hanna igen <3


Massa Kramar till er... Nu ska jag gå och lägga mig är sjuuuukt trött!!!

God Natt!!!

// M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0