Fredags kvällen!

Blev sjukt trevlig. Lagade färsk pasta med lax oxh örtsås. Hade lite ruccola och bladspenat till också.. Det blev toppen, sååå himla lätt att laga också. Sandra är sååå söt hade med sig en jätte fiiin blomma till mig. Vi spelade Alias också.. Ett kanaon kul ord förklaringsspel... Man skrattar så man viker sig.. Åkte därefter hem till Sandra och Dennis och hyrdenågra filmer. Såklart så blev det en skräckis.. Jag mår alltså fysiskt dåligt av ilmer där folk blir jagade... Det är på riktigt... Jag blir uppstressad som fan och börjar må illa.... Men det är de juh ingen som bryr sig om haha.. P2 hette den iaf.. Handlade om en kvinna som blir inlåst och jagad i ett parkeringsgarage.. Den var sådär lagom trevlig måste jag erkänna.
Här kommer lite bilder från igår iaf...


 


Jätte enkelt att göra tar ca 20 minuter och det ser ut som att man har hållit på i en evighet!!!!
Prova=)

// M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0