När allt bara känns URK!!!

Har ni varit med om det??? Man känner att ingenting är bra.. Det är precis så jag känner nu.. UUUURRRRRKKKK!!
Så hör man alla runt omkrin.. Men vadå du har det ju jätte bra.. Tänk på alla barn i Afrika typ... Jo det känns ju jätte uppmuntrande VERKLIGEN....
Längtar bara efter dig älsklign.. Att få ligga i dina armar och känna mig litenn.. Vill inte vara stor, vill inte behöva ta itu med saker som jag inte vill, vill inte, vill inte.. Det är alltså en vill inte dag idag... Tur att jag och älsklingen ska pyssla om varandra gå på bio och äta middag ikväll!!! Det är tur att jag har dig Älskling.. Du betyder så fruktansvärt mycket för mig..

Jag Älskar Dig!!!

// M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0