Sprang över gatan!!!

Och la mig i solariet i 10 minuter... Dit ska jag verkligen börja gå.
På döbelnsgatan, det ser lite halv sunkigt ut på utsidan men solarierna var verkligen jättebra, och fläktarna ska vi inte tala om.. Ni vet hur det ofta blir i solarier känns ungefär som man har tagit en dusch när man är klar... Men inte här inte, det var snarare så att jag frös.
Man känner sig verkligen som en ny människa när man får lite färg i den bleka vardagen...

Slutar om en halv timme, ska sticka till gymmet och köra sats core puls.. Kommer förmodligen ha grym träningsverk imorgon men det är det nog värt.. Det låter iaf jätte roligt när man läser om det..

Sen ska jag försöka städa lite.. Sandra och dennis kommer ju på middag på fredag och de har aldig varit hemma hos mig.. Har nyligen bestämmt vad jag ska bjuda på också med det blir en hemlis till på fredag..
Ska försöka hinna med och lägga upp lite bilder på lägenheten också..

// M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0