Duger inte jag!?

Varför kommer det på olika tidpunkter i livet såna kännslor att man måste ändra på något.
Jag hade en väldigt aktiv sådan period när jag var ungefär 14. Färgade håret svart, satte i extentions piercade mig på alla möjliga olika ställen och gjorde naglar. Varför kan man inte bara vara nöjd med hur man är, varför känner man plötsligt en längtan efter att ändra någonting.
Nu har jag en sån period jag vill verkligen ändra på nåt. Men jag vet inte vad. Jag vill inte göra naglar igen för det förstör ju mina egna och jag har så fina naglar. Sen funderade jag på om jag skulle sätta i extentions men det förstör ju håret och det vill jag inte heller. Vem fan har tålamod att vänta på att det ska växa ut menar jag. Inte jag, jag vill ha ett långt vackert hårsvall nu. Helst på stört! Jag har också testat att färja håret i en liten mörkare nyans än vad jag har men de faller bara av. Min underbara frisör Sofie säger att jag har glashår, med det menas att färgen bara rinner av. Så det är ju också uteslutet. Så vad kan man göra? Jag har tagit ut alla piercingar och en tatuering kommer verkligen inte på fråga. Jag är så stolt över att jag inte har någon. Det är nästan mer ovanligt att inte ha någonting idag. Dessutom känner jag inte att jag har någonting jag vill brännmärka kroppen med för all framtid. Köpa nya kläder kan man ju göra men hur kul är det. De gör man ju heeeela tiden känns det som

Nä jag måste nog helt enkelt komma fram till att jag får duga som jag är.. I alla fall tills jag kommer på en förändring som inte är helt uppåt väggarna!

...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0