Jag älskar mina kollegor!

Här kommer våran senaste mailkonversation:

Jag skriver:
Den 9 April.

Skulle jag behöva gå halvdag om det funkar!

Ska med Malin till Sälen!! Wooohoooooo!!!

Har kollat med Ann och det är lungt med henne=)

Kraaam

Angelica svarar:

Alltså jag känner så här... de där kan du bara GLÖMMA!!!!

Du sitter där du sitter punkt slut de kan du hälsa malin och alla festsugna ;) ;)

Jag svarar:

Hahaha E du BITTER eller!!!!

Angelica svarar:

JAG ALDRIG, jag har varit i fjällen å runt om i hela världen jätte jätte jätte mycket i mitt liv, been there done that!

Om nån skulle tvinga upp mig till fjällen för en, å bo jätte billigt tillsammans med ett gäng partysugna snygga skidkillar å tjejer så skulle jag bara säga NÄÄÄ TACK!

Jag älskar älvsjö i snålblåst och snöslask, de känns som real life - Nu ska jag leva livet, jag leva livet la la laaa ;)

Angelica I Love U!!

...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0