My sitter på ett moln och tycker allt är mysigt!

Jag funderar väldigt mycket och jag tror till och med att jag i något tidigare inlägg har berättat om att jag kan sätta mig på ett moln när jag tycker att fok är knäppa! Idag har jag verkligen en sån dag!
Och jag svävar ser ni!? Haha!!

Nä skämt och sido! Jag har helt enkelt slutat att bli förbannad på folk som ändå inte fattar någoning.. För det tar bara energi av mig själv! OCh det tycker jag inte riktigt att det är värt!

Idag är det den 25:e och man har fått lön.. Då är jag alltid lite extra glad.. Ett par till nya jeansleggins blir det deffinitivt denna månad.. Har funderat lite över en skinnjacka också men vi får se.. Ska i alla fall lyxa till mig efter jobbet och gå och få naglarna gjorda.. Känner att det lätt är värt pengarna om man tänker på alla timman man sitter med de där jävla nagellacken och de aldrig torkar. Sen går en av och de börjar skiva sig.. Ni hajjar ju entusiasmen.. Nä som sagt lätt värt några hundra i månaden så jag får slippa..

Ska sola lite på lunchen också.. Börjar bli lite brunis nu=)

...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0