Tungt!



Att livet kan vända så tvärt. Känns konstigt när någon bara är borta!!
Jag tror inte man tänker att någon kan dö när man gör tokiga saker. Visst nåt kan väl hända men man tror ju att man är odödlig.. Det gjorde jag i alla fall tills nu... Man tycker inte att sådana här saker ska få hända. Det är en sak när det är äldre människor som går bort.. Men när de är så unga... Kan inte förstå vad det kan va för mening.
Varför händer sånt här... Varför varför...???
Jag blir så arg, samtidigt ledsen och lite lättad att det inte var er båda.. Det hade kunnat gått mer illa än vad det gjorde, om man får säga så... Vad är det som bestämmer!?!?!

Vill säga att jag tycker om dig 500 gånger om dagen.. Tänk om det varit du? Vad hade jag gjort då?

...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0