Då var det dags för en lista då!


Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?

7 och en nyckelring
Vilken svordom använder du mest?

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
07:30 den här veckan, nästa vecka blir det 06:30:(

Hur många resväskor äger du?
2

Använder du flip-flops även när det är kallt ute?
Nej oh my god, varför skulle någon vilja göra det?

Var köper du dina matvaror ifrån?
Matbutiker ica eller konsum.

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Nja det är nog ungefär lika!

Vilken var den senaste filmen du såg?
Mr&Mrs Smith

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Ingen aninf:S

Har någon någonsin kallat dig lat?
Haha mm min syrra när vi bodde ihop.

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Aldrig jag kan sova vart som helst, när som helst=)

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
Jag har ingen cd-spelare

Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
Vanlig!

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Det kan jag juh inte berätta!!

När var senast någon stötte på dig?
Haha mmm det beror juh på hur man ser der!

Vad åt du till middag?
Ceasarsallad på Fridys=) Det var gott!

Använder du huvtröjor?
Nä jag tror inte ens jag äger någon!

Kan du vissla?
Jo men visst!

Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Nej!

Vem var den sista som ringde dig?
Ilan!

Vilket riktnummer befinner du dig i?
08

Tittade du på tecknat när du var liten?
Självklart inget slog dundermusen och smurfarna!

Hur många syskon har du?
2

Är du blyg inför det motsatta könet?
Haha nä varför det?

Vilken film kan du alla replikerna till?
Golden Eye

När flög du senast?
1.5 år sedan, då var jag i Paris!

Hur många stolar står kring ditt köksbord?
4

Läser du för skojs skull?
Absolut mycket skit blir det. Läser just nu spelet av Niel Strauss

Pratar du några andra språk?
Engelska javisst!

Diskar du din egen disk?
Haha ja vem fan skulle annars göra det?

Har du gråtit offentligt?
Japp det har hänt:S

Har du en stationär dator eller en laptop?
Stationär!

Försöker du alltid lära dig nya saker?
Absolut!

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Nope!

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Om han ringer och säger att han vill bjuda ut mig så tycker jag det.. De skulle jag också göra om jag bjöd ut någon. Om vi däremot gemensamt bestämmer att vi ska gå ut och käka middag delar vi självklart på notan!!

Har du någonsin varit på Jamaica?
Nope!

Vad har du med dig in på bion?
En vän förhoppningsvis!

Vem var din favoritlärare?

Har du någonsin dejtat någon av en annan ras?
Ehhh vilken konstig fråga!

Vad har du för väder?
Soligt och kallt!

Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar?
Inga problem!

Har du en blogg?
Ja!

Gillar du att flyga i flygplan?
Inga problem med det!

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Att han tycker om mig för den jag är och inte försöker ändra på mig!

Har du någonsin blivit attraherad av någon oattraktiv?
Japp

Vilken är din favoritdrink?
White Russian

Gillar du din boendesituation?
ABSOLUT"

Vilken är din mammas hemstad?
Stockholm

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
8

Äter du frukost dagligen?
Jag försöker!

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
ALLTID!

Vilken är din favoritfrukt?
Apelsin lätt!

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Nja lite!

Hur gammal blir du nästa födelsedag?
22

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Inte ett dugg!

Tror du på liv på andra planeter?
Nej!

Vad var det senaste du åt?
Ceasarsallad

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Jag kommer för det mesta bra överens med alla!

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Dålig Fantasi!

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Då sätter jag mig på ett moln!

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Det vet jag inte!

Sover du på sida, mage eller rygg?
Olika!

Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Ingen som jag har tänkt på sådär!

Har du någonsin köpt något från eBay?
Nope!

Tycker du om att krama folk?
Jag älskar att kramas det är det bästa som finns!

Äger du en digitalkamera?
Jupp

Om någon som du inte var intresserad av att dejta bjöd dig på en dejt hur skulle du reagera?
Jag skulle förklara hur det låg till!

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Marilyn Monroe och Anna Nicole Smith haha!

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Det är det absolut värsta jag vet. Brist på respekt!

Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
Ingen som jag kan komma på!

Tycker du att du är attraktiv?
Haha njae helt okej!

Vad är du allergisk mot?
Vissa personer och pollen!

Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förpliktelser?
Alla får göra som de vill!

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Nej inte ett dugg!
Har du haft sex med mer än 20 personer?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0