Känns som jag sjunker!!!

AARgghhhhh!!! jag tycks aldrig komma ur den här svackan..
Hur mycket jag än försöker inbilla mig att jag mår bra så är det något som ligger där bak i tankarna och gnager..
Det gör så ont!!!!
Vill inte vara med..

Känns som att mörkret kommer över mig.
Det vill inte släppa taget!! Vad ska jag göra!?

Känner en ensamhet som inte går att beskriva.
En tomhet i mig själv.
Kan inte identifiera!
Kan ingenting göra!
Jag tappar mig själv!!
Jag faller, och inte ens jag själv finns där för att fånga upp mig!!

Hur ska någon annan då kunna hjälpa mig?!

Vad är det som händer egentligen????

Kommentarer
Postat av: Mickan

Du är duktig My och jag tycker om dig!! =))

2009-01-12 @ 22:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0