.

Sitter och lyssnar på Band of Horses och drömmer mig bort. Finns så många andra stanser jag skulle vilja vara nu. Så många andra skor jag skulle vilja gå i. Men egentligen trivs jag aldra bäst i mina egna.. MEn vem vet egentligen vad som är bäst för mig. Finns det någon slags överlevnadsbok som är tillägnad bara mig.. Vilken väg ska jag välja. Är den rätt eller hur Fan fungerar det..
Jag kan ju egenltligen bara veta vad som jag känner är bäst just nu... Inga tänk om.. Tänk om Om inte fanns... Då skulle alla bara vara tvugna att acceptera att allt som händer har en mening.. Man kan inte på verka på något sätt. Shit det här låter djupt inser jag nu men igentligen är jag jätte lycklig.. Ända upp till hakan lycklig faktiskt:)
U make my dag<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0